_

درباره ما

ما که هستیم؟

شرکت رسام فرداد فرتاک با اتکا به کادر مجرب و متخصص بازرگانی مشاوران فنی و بازرسان متبحر دفاتر داخل و خارج از کشور و روابط مناسب با وندور های معتبر داخلی و بین المللی  مفتخر است خود را به عنوان یکی از بهترین تامین کنندگان کالای مورد نیاز در واحد های پالاشگاهی پتروشیمی فولادی تولید مواد غذایی و دارویی در ایران معرفی کند که همواره بهترین محصولات از به نام ترین برندهای داخلی و خارجی را مطابق با نیاز مصرف در ایران انتخاب و ارائه می نماید. اين شركت از بدو تأسيس، هدف خودرا براي جلب رضايت مشتري از طریق تامین به موقع محصولات با كيفيت قرار داد و در اين راه همواره با جديت و پشتكار گام برداشت.

_

چرخه اجرایی پروژه ها:

نگاهی به واحد های درون سازمانی:

توسعه بازار :

از مهم ترین وظایف واحد توسعه بازار در این شرکت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گسترش بازار بالقوه در میان کاربران جدید
  • ارایه کالا و خدمات جدیدی که مطابق با تقاضاهای به روز شده مشتریان باشد
  • رسیدگی به ارتباطات و تعاملات میان فروشندگان  مشتریان و واحد های توزیع کننده است
  • ارایه گارانتی و خدمات پس ازفروش

واحد فروش:

این واحد شامل بخش های مختلف فروش کالاهای ابزاردقیق برق و مکانیکال میباشد و هریک به صورت تخصصی محور و با نگرش مشتری مداری و ارایه پیشنهادات مطابق با نیاز کارفرمایان در کوتاه ترین زمان ممکن به ایفای نقش میپردازند. بخش فروش شرکت همواره سعی در برقراری ارتباطی مستحکم با مشتریان خود دارد ما معتقدیم که صداقت اولین رکن هر ارتباط سازنده ای است .

واحد بازرگانی :

واحد خرید داخلی و خارجی یکی از کلیدی ترین واحدهای این شرکت  میباشد. هسته ی مرکزی این بخش مستقیما نقش اثر گذاری در عرضه و فروش تجهیزات داشته و پشتیبانی از کلیه فعالیت هایی را که از زمان سفارش گذاری کالا آغاز میشود در برمی گیرد. مواردی چون گشایش اعتبارات پیگیری تولید حمل از کارخانجات و تامین کنندگان .ورود به گمرکات کشور و ترخیص کالا از وظایف این بخش میباشد.

واحد فنی مهندسی :

واحد فنی مهندسی در زمینه ابزار دقیق و مکانیکال مهمترین وظیفه‌ها را دارد تا محصولات با کیفیت بالا و قابلیت‌های مورد نیاز برای اندازه‌گیری، کنترل و مدیریت فرآیندها و سیستم‌ها تولید شوند. این بخش شامل دو کارگروه فنی –مهندسی در زمینه ابزار دقیق و مکانیکال میباشد که همگی زیر نظر مدیریت فنی –مهندسی ایفای نقش میکنند . به طور کلی واحد فنی مهندسی مسئولیت کنترل کیفیت و آزمایش‌های معتبر بر روی محصولات را بر عهده دارد.

اهداف و استراتژی ها :

از جمله مهم ترین اخداف شرکت رسام فرداد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عقد تفاهم نامه ها و موافقت نامه های همکاری با با شرکت های معتبر بین المللی اروپایی
  • ارتقا سطح قابلیت های سازمانی و نیروی انسانی
  • ایجاد نظام ارزیابی میزان رضایت مشتریان
  • تکمیل سبد کالاهای مورد نیاز صنعت مطابق با استاندارهای جهانی
  • افزایش توان رقابتی ازطریق مطالعه نقات قوت و ضعف رقبا
  • تقویت و توسه همکاری با شرکت های معتبر داخلی و خارجی در راستای ارتقا توانمندی های مرتبط جهت حضور در پروژه های مختلف و تامین مواد و تجهیزات مورد نیاز